23 Ağustos 2012 Perşembe

sentez

Sivrisineklerden korunmak için sıcaklara rağmen hep pikeyle örtünmek zorunda kaldım. Ve günlerdir pikeyle örtündükten sonra bir sivrisineğin içeride kalıp tüm gece bacaklarımı yiyebilecek olması ihtimaliyle uykularım kaçıyor. İsterseniz bana paranoyak deyin. İsterseniz vesveseli olayım. Bir sivrisineğin pikenin altında kaldıktan sonra bacağıma hafif incecik bacaklarıyla konup iğnesini etime sapladığını ve kanımı lıkır lıkır içtiğini hayal etmekten uyuyamıyorum. Hiçbir zaman mühim meseleler düşünerek uyuyamamak istemem. Acaba diyorum uyuyamamak bir ihtiyaç da ben mühim meseleler düşünerek uyuyamamak istemediğim için sivrisinekleri bahane mi ediyorum. Uyuyamama ihtiyacımı karşılamak için başka nedenler bulmayı da istemiyorum. Sivrisinekleri düşünmek o kadar da kötü değil belki. Çünkü yetişkinliği sadece 2 hafta olan bir sivrisinekle aynı pikenin altında 2 hafta kalsam dahi beni yiyip bitiremez sanırım. Artık her şey yoluna girdiğine göre uykusuz gecelerimde Skyrim'de hangi loncalara üye olacağıma karar vermemin zamanı geldi galiba.

1 yorum:

bloknot dedi ki...

lıkır lıkır :)