25 Kasım 2011 Cuma

iz.

Müzik listemdeki onikinci şarkıyı çok seviyorum. Ne zaman onikinci şarkı başlasa şarkının ne kadar ahenkli olduğu geliyor aklıma. Hemen ardından tam beş dakika kırküç saniye sonra onüçüncü şarkının başlayacağını düşünüyorum. Ancak doğruyu söylemek gerekirse onüçüncü şarkıdan pek haz etmiyorum. Bu yüzden onikinci şarkının biteceğini ve onüçüncü şarkının başlayacağını düşünmek beni çileden çıkarıyor. Eskiden böyle bir insan değildim ben. Çile denince bile aklıma çilek gelirdi. Neden onüçüncü şarkının beni bu kadar sinirlendirdiğini bilmiyorum. Sanki onüçüncü şarkı onikinci şarkının bitme nedeniymiş gibi. Halbuki o sadece başlama sırasını bekliyor. Bir de ismi uğursuz. Gerçi doğru yerde ve doğru zamanda dursaydı bir de ismi farklı olsaydı onu sever miydim bilmiyorum. Tek bildiğim onikinci şarkıyı hiçbir zaman keyifle dinleyemediğim.

1 yorum:

benmilis dedi ki...

lanetolasıca 12. şarkı beşdakikakırküçsaniye değil de sonsuza kadar sürseydi nolurdu sanki?
13. şarkının başlaması tamamen 12. şarkının suçu.bütün şarkıların bitmeleri gerektiği nereden çıkıyor.gerizekalıaptalbok 12. şarkı seni hiç sevmiyorum. sırf onun yüzünden ne 13. şarkılar sevilmiyor ama onun umrunda mı pislik.defolsungitsin ya 12.şarkı, dinleme onu bidaha.çoksinirlendim.