3 Mayıs 2020 Pazar

Uzaylılar için din.

Sanırım bu süreçte herkes felakete hazırlanıyor olmanın çok da komik bir şey olmadığına kanaat getirmiştir artık. Ben de bundan aldığım güvenle uzaylılar geldiğinde hazır olabilmek için gerekçeli bir çerçeve yasa metni yazmaya giriştim. Başlığı "Uzaylılar için Din". Şimdilik fazla spoylır vermek istemiyorum. Ama kurallardan bir tanesi "çöp çıkarma, hadi çıkardın dönüştür, hadi dönüştüremedin sakın ola ki atma. Çünkü sen kim oluyorsun da bizim biricik dünyamızı pisletiyorsun" mealinde lafzen böyle yavşakça dile getirilmemiş bir kural. Ola ki metni tamamlarsam ve birileri de okur ve bana hak verirse kendimizi de sorgulayabiliriz diye düşünüyorum. Yine fazla spoylır vermek istemem ama kurallardan başka bir tanesi de: "Bu metni yazanı sevin, sarmalayın ve bir uzay seyahatine çıkartın sonra da sapasağlam evine getirin" olacak. Çünkü sevilmek, sarmalanmak, uzay seyahatine çıkmak ve eve dönmek çok güzel. Biliyorsunuz ki kuralları koyanlar tabi ki kendilerini birazcık kayırırlar. Bilmem anlatabiliyor muyum. Dipnot : Felaket demişken söylemeden edemeyeceğim eğer bir zombi istilası ile karşılaşırsak elinize ne geçerse onları yok etmeye bakın.

Hiç yorum yok: